Top 20 1 ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ - ΜΟΥ 'ΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ 2 REC - ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ 3 ΝΙΚΟΣ ΒΕΡΤΗΣ - ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ 4 ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΣ & DEMY - ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ 5 VEGAS - ΓΙΑ ΣΕΝΑ 6 T.N.S ft DEMY & OGE - ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ 7 ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ - ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ 8 ΠΕΓΚΥ ΖΗΝΑ - ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΘΑ ΦΥΓΩ 9 ΜΕΛΙΣΣΕΣ - ΣΑΝ ΣΚΙΑ 10 ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ - ΜΑΡΙΑ 11 ΝΙΝΟ - ΤΟ ΡΕΦΡΕΝ 12 STAN - ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 13 ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ - ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ 14 ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ - ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 15 ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΟΛΙΔΗΣ - ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ 16 ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ - ΚΑΝΕ ΝΑ ΜΗ Σ' ΑΓΑΠΗΣΩ 17 ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΟΚΚΟΣ & ΔΗΜΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ - ΜΕ ΣΕΝΑ ΠΛΑΙ ΜΟΥ 18 ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕΙΡΑ - REGGAETON 19 ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ - ΣΑΝ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ 20 ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ - ΑΠΕΝΑΝΤΙ

Σελίδες

NOOZ RADIO
Ακούστε
το αγαπημένο σας ραδιόφωνο

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Νίκος Βέρτης - Αν είσαι ένα αστέρι



..




Αυτό που μου συμβαίνει φοβάμαι τόσο να το πω
καρδιά μου πληγωμένη ας είναι αλήθεια αυτό που ζω.
Αγάπη να΄ναι αληθινή αιτία να΄ναι κι αφορμή
σ΄αυτά τα μάτια που κοιτώ τον έρωτα να βρω...

Αν είσαι ένα αστέρι που φως θα φέρει στην άδεια μου ζωή
ποτέ μη σβήσεις ποτέ να μη μ΄αφήσεις ποτέ να μη χαθεί η αγάπη αυτή.
Μα όνειρο αν είσαι τα φώτα σβήσε στα όνειρα να ζω
μη ξημερώσει ποτέ να μη τελειώσει πλάι μου μείνε να σ΄αγαπώ...

Στο δρόμο το δικό μου τα πάντα ήταν σκοτεινά
ποτέ τα όνειρά μου δε θα΄χαν γίνει αληθινά.
Μα τώρα είσαι εδώ εσύ και έχω ξαναγεννηθεί
το τέλος κι η αρχή μου ζωή μου είσαι εσύ.